Quantcast

Quandu hè u ghjornu di i morti

Quandu hè u ghjornu di i morti ?

U ghjornu di i morti hè una tradizione messicana celebrata l'1 è u 2 di nuvembre. Hè cunnisciutu ancu u ghjornu di Tutti i Santi. Sta festa hè celebrata in memoria di l'amati chì sò morti.

Origine di a festa di u ghjornu di i morti

U ghjornu di i morti hà e so radiche in e culture precolombiane. I culti indigeni rendenu omagiu à l'antenati cù offerte è cerimonii. Duranti a cunquista spagnola, sta pratica hè stata assimilata cù u principiu di a celebrazione di a festa cristiana di Tutti i Santi. Da tandu, e novi tradizioni si sviluppanu nantu à issu mischju di culture.

Simbulu di u ghjornu di i morti

U ghjornu di i morti hè carattarizatu da u so simbolicu culuritu. L'offerte principali sò:

  • Teschi: per ricurdà a fragilità di l'esistenza umana.
  • Teschi di zuccheru: per ricurdà l'impurtanza di l'alegria di fronte à u dulore di perda un omu amatu.
  • cempasuchil: per ricurdà chì i cari sò tornati à l'origine di a vita è sò dunque più vicinu à i vivi.
  • Foto di u mortu: per ricurdà a prisenza di l'antenati.
  • Cibu è bevande preferiti: per sparte un manghjà cù u mortu.

cunchiusioni

U ghjornu di i morti hè una antica tradizione messicana chì cerca di onore a memoria di u mortu. Sta festa hè carattarizata da u so simbolicu culuritu è ​​offre l'uppurtunità di sparte un pranzu cù l'antenati. Comu tali, u ghjornu di i morti hè una festa chì celebra a vita, a morte è a natura ciclica di l'esistenza umana.

Chì ghjè u ghjornu di i morti in u Perù?

Tradizione è devozione in u Perù. Tutti i Santi marca un avvicinamentu cù quelli chì sò partuti. I cimiteri ricevenu centinaie di visitatori, chì à a so manera è sottu à i so custumi, li rendenu un omagiu, manghjendu è beie accantu à e so lapidi, fermendu u tempu per qualchì ora. Decoranu e lapidi cù pupi, fiori è frutti è, cum'è tradizioni populari, servenu l'alimentu predilettu di u mortu. Hè una combustione di sentimenti mischiati chì sò celebrati in tutta a notte. A musica si canta, si parla à l’antenati è si gode a notte cù mille culori è candele chì accumpagnanu u viaghju. Hè una tradizione piena di tenerezza, sincerità è storia.

Quandu si celebra u ghjornu di i morti ?

In u Messicu, in Guatemala, in Bolivia è in u Salvadore, diverse tradizioni sò realizati per onurà u mortu. U ghjornu di i morti hè diventatu una tradizione cunnisciuta in u mondu grazie à a popularità di filmi cum'è Coco. In Messico, u ghjornu di i morti hè celebratu da u 31 d'ottobre à u 2 di nuvembre.

Chì significà u 2 di nuvembre ?

Sicondu u calendariu catòlicu, u 1 di nuvembre hè designatu u ghjornu di tutti i Santi è currisponde à i zitelli o à i ghjovani morti, mentri u 2 di nuvembre hè chjamatu u ghjornu di i morti, vale à dì tutti l'adulti. In questu ghjornu, i cari chì sò morti sò onorati.

Chì si celebra l'1 è u 2 di nuvembre ?

U calendariu festivu in Messicu commemora, cum'è tuttu u mondu cattolico, a cumunità di i Santi è di i Morti, rispettivamente u 1 è u 2 di nuvembre di ogni annu. Queste date sò cunnisciute cum'è "All Souls' Day" è "All Saints' Day". U primu, u ghjornu di i Morti, hè capitu cum’è una festa in memoria di e persone chì ùn sò più cun noi, per onore è ricurdate. U sicondu ghjornu hè u ghjornu di Tutti i Santi, u ghjornu chì tutti i santi, l'eroi è i martiri cristiani sò celebrati. Per i messicani, a celebrazione di sti ghjorni s'accompagna di a tradizione di mette offerte à l'ànima di i morti per onuralli in modu particulari, pricà per elli è / o purtendu e so urne in un locu speciale per elli.

Pò interessu:  Cumu hè un nasu dentru

U cuntenutu di l'articulu currisponde à i nostri principii di etica editoriale. Attualmente travagliemu per curreghje è migliurà u nostru cuntenutu in altre lingue.

Sè vo site un traduttore accreditatu, pudete ancu scrive per travaglià cun noi. (tedescu, spagnolu, francese)

Per signalà un errore di traduzzione o migliuramentu, cliccate quì.

biblioteca di trucchi
Scopre Online
Abbonati Online
prucessu hè faciule
mini manuale
un cumu fà
Tipu Relax
LavaMagazine