Quantcast

Induve hà campatu Anne Frank

Induve hà campatu Anne Frank

Anne Frank occupa un postu prominente in a storia muderna à traversu u so ghjurnale, una testimonianza viva di a persecuzione nazista. Ma induve si nasconde Anne Frank è a so famiglia ?

A so casa in Amsterdam "Achterhuis"

In u 1934, a famiglia Frank si trasfirìu à u achterhuis, una prupietà custituita da duie tende unite situate in Prinsengracht 263 in Amsterdam. U nomu di achterhuis hè derivatu da a parola Olandese Amsterdam per "back house".

U 1942 di ghjugnu di u XNUMX, sei altri rifuggiati ebrei sò stati aghjunti à u achterhuis ammuccià. Questu hà purtatu u numeru tutale di persone piattate quì à ottu.

A vita in "Achterhuis"

Duranti i dui anni è trè mesi chì a famiglia Frank stava in u achterhuis, campava in paura constante di esse scupertu. U gruppu resta oculatu durante u ghjornu, campendu in cundizioni miserable è insalubre. A mancanza di cibo, luce è ossigenu hà causatu una depressione profonda trà l'occupanti.

Anne Frank hà apprufittatu di u tempu per scrive e so memorie, chì sò familiari à i ghjovani è à l'adulti oghje. Parechji di l'altri passageri nantu à u achterhuis Anu ancu riesciutu à sopravvive à l'orrore nazista, è a so tistimunianza ci offre un insight in a crudeltà di i Nazis è a forza di quelli chì resistanu.

Pò interessu:  Cumu si chjama u timore di u mare ?

A fine di a vita in "Achterhuis"

In principiu di Aostu 1944, u achterhuis fù scupertu da a Gestapo. A famiglia Frank hè stata mandata in un campu di travagliu vicinu à Auschwitz, mentre chì alcuni di l'altri rifuggiati finiscinu in diversi campi di cuncentrazione.

L'ultimi resti di l'occupanti di u achterhuis sò stati liberati uni pochi di mesi prima di a fine di a Siconda Guerra Munniali. Tuttavia, Anne Frank morse à l'età di 15 anni in un campu di cuncentrazione per via di malatie è di fame.

L'eredità di Anne Frank

Malgradu a tragica morte di Anne Frank, u so ghjurnale è u so legatu sopravvive à oghje. U achterhuis Hè statu trasfurmatu in un museu in memoria d'ella è di tutti l'innocenti chì anu patitu à e mani di l'ideulugia nazista.

Oghje, l'eredità di Anne Frank rapprisenta una lezione per tutti i so esseri umani contr'à l'obliu, l'ignuranza è l'intolleranza.

CONCLUSIONES

  • Anne Frank si nascose in l'Achterhuis di Prinsengracht 263 in Amsterdam.
  • L'occupanti di l'"Achterhuis" campavanu in cundizioni miserable è insalubre.
  • Malgradu a tragica morte di Anne Frank, u so ghjurnale è u so legatu campanu finu à oghje.

L'Achterhuis è l'eredità di Anne Frank rapprisentanu una lezione di tolleranza è inclusione per tutta l'umanità.

Induve hà campatu Anne Frank

Anne Frank era una ghjovana ebrea tedesca durante a Siconda Guerra Munniali chì morse à l'età di 15 anni, vittima di l'olucaustu. A so fama deriva principarmenti da a publicazione di u so ghjurnale, in u quale ellu hà dettagliatu assai i tragici avvenimenti ch'ellu hà vistu. I sfarenti lochi di residenza di Anne Frank in tutta a so vita sò detallati quì sottu:

Berlinu, Germania (1929 - 1933)

Ana hè natu in Berlinu u 12 di ghjugnu di u 1929. A so famiglia hà campatu quì finu à u 1933, quandu u regime di Hitler li scacciò da a so casa è li furzò à emigrà in Amsterdam, Paesi Bassi.

Amsterdam, Olanda (1933-1940)

A famiglia Frank hà campatu di fronte à u Canale Prinsengracht in Amsterdam da u 1933 à u 1940, quandu l'armata tedesca invadiu l'Olanda. Duranti stu tempu, Ana hà avutu una vita abbastanza tranquilla, scuntrà parechji amichi è assistendu à a scola ebraica.

Amsterdam, Paesi Bassi (1940 - 1944)

Quandu i tedeschi anu invaditu l'Olanda, a famiglia Frank si n'andò in piattu per ùn esse mandatu in i campi di cuncentrazione. Anu campatu per 4 anni oculati in un ammucciatu, situatu in una casa in Prinsengracht 263. Per evitari di scuperta, Ana è l'altri residenti ùn anu micca esce durante u ghjornu è anu ricevutu cibo è nutizzi da una reta di membri anonimi.

Auschwitz, Pulonia (1944 - 1945)

À a fini di u 1944, l'abitanti di u nasconditu sò stati truvati è arrestati. Ana, a so mamma è a so surella sò stati mandati à Auschwitz, i campi di cuncentrazione Alemania Nazi. Quì, i trè passanu a maiò parte di u so tempu à travaglià dura in strutture industriali prima di esse trasferiti in u 1945 à a cità vicina di Bergen-Belsen. Quì, Ana morse circa 3 settimane prima di a liberazione di u campu.

Conclusión: A lo largo de su corta vida, Ana Frank vivió en Berlín, Amsterdam y Auschwitz. Estos lugares siempre se recordarán como fundamentales en la historia de una de las víctimas más conocidas del Holocausto y recordarán su espíritu y determinación para sobrevivir a la barbarie nazi.

Pò interessu:  Quandu i Voti Per Mail sò cuntati

U cuntenutu di l'articulu currisponde à i nostri principii di etica editoriale. Attualmente travagliemu per curreghje è migliurà u nostru cuntenutu in altre lingue.

Sè vo site un traduttore accreditatu, pudete ancu scrive per travaglià cun noi. (tedescu, spagnolu, francese)

Per signalà un errore di traduzzione o migliuramentu, cliccate quì.

biblioteca di trucchi
Scopre Online
Abbonati Online
prucessu hè faciule
mini manuale
un cumu fà
Tipu Relax
LavaMagazine