Quantcast

Quandu hè stata inventata a calculatrice ?

Quandu hè stata inventata a calculatrice ?

A calculatrice hà una longa storia chì data di u XNUMXu seculu. Oghje hè adupratu in una varietà di situazioni, da l'uffiziu à l'aula. Ancu parechje persone pensanu chì a calculatrice hè stata inventata pocu tempu, questu ùn hè micca u casu.

Origini di a calculatrice

U primu dispositivu di calculu hè statu custruitu da Blaise Pascal, un famosu matematicu francese di u 70u seculu. A so machina hè stata cuncepita per aghjunghje è sottrae, ma ùn hà micca a capacità di multiplicà o dividite. Circa 4 anni dopu, un altru matematicu francese, Gottfried Leibniz, hà inventatu un dispositivu di calculu meccanicu superiore chì era capaci di realizà tutti i 150 operatori basi. Stu dispusitivu hè stata utilizata per XNUMX anni prima di creà una vera calculatrice elettronica.

Calculatori elettrici

Duranti l'anni 1920, parechji invenzioni sò stati sviluppati chì precedevanu a calculatrice muderna. BANKS anu utilizatu a mecanizazione per gestisce e so finanze. Dopu à sti machini innovatori sò vinuti i primi calculatrici elettrici. Questi dispusitivi sò stati venduti per un prezzu altu è anu utilizatu assai energia per fà calculi più cumplessi.

A prima calculatrice di tasca

Hè stata a calculatrice di sacchetta chì ultimamente hà risultatu in a popularizazione di sti dispositi. i primi calculatori di sacchetta cuminciaru à esse fabricati in u 1975. Questi primi calculatori puderanu esse aduprati per fà travaglii simplici, cum'è l'aghjunghje è a sottrazione di numeri. Quandu u tempu avanzava, a putenza di sti dispusitivi s'allargava è a so dimensione diminuì.

Pò interessu:  Quandu un test antigenu esce pusitivu

Sviluppi recenti

I calculatori anu passatu una trasfurmazioni annantu à l'anni. Oghje, hè pussibule di realizà una varietà di attività cù una calculatrice. Queste attività includenu a realizazione di calculi algebrichi, geometria è trigonometria. I calculatori muderni spessu anu display culuriti, buttoni interattivi è diverse funzioni avanzate. Inoltre, ci sò una varietà di app mobile chì offrenu e stesse funziunalità.

Avvanzi

A calculatrice hè un grande inventore mudernu chì ci hà aiutatu in parechje manere. Eccu alcuni di i vantaghji principali di l'usu di una calculatrice:

  • Speed: I calculatori sò assai più veloci cà altri metudi manuali per fà diversi calculi matematichi.
  • Accuranza: I calculatori ponu furnisce risultati assai più precisi cà i risultati ottenuti manualmente.
  • Facile à aduprà: I novi calculatrici cuncepiti oghje sò assai intuitivi è faciuli d'utilizà, senza chì l'utilizatore hà da cunnosce a logica interna daretu à i calculi fatti.

Economìa di u tempu: Facendu calculi rapidamente è precisamente, risparmiate assai tempu è sforzu. Questu permette à l'utilizatori di risparmià tempu in tutti i spazii.
Accessibilità: Hè faciule d'acquistà una calculatrice in linea o in a tenda più vicina. Questu significa chì ùn ci hè più bisognu di cumprà una calculatrice elettronica cumplessa per fà calculi.

Quandu hè stata inventata a calculatrice ?

A calculatrice cum'è a sapemu oghje hè un dispositivu utile è essenziale per parechje persone. Ma avete mai dumandatu quandu a calculatrice hè stata inventata?

Storia di a calculatrice

A storia di i calculatrici principia assai prima di l'era muderna. Già in u 1623, u matimàticu, fisicu è astronomu francese Blaise Pascal hà designatu u primu dispusitivu di addizzioni meccanica. Questa era a prima calculatrice meccanica cunnisciuta cù una sola rota dentata utilizata per l'addizione è a sottrazione. À u cursu di i seculi dopu, altri inventori, cum'è Leibniz è Hahn, anu fattu grandi cuntributi à u sviluppu di dispusitivi simili.

I primi calculatori basati in luce sò stati disignati in u 1902, patentati in u 1924. Questi primi calculatori meccanichi puderanu fà qualchì matematica basica. Ma era solu in u 1945 chì u matimàticu americanu John Atanasoff hà criatu una calculatrice elettronica capace di logica, calculu algebricu è calculu di differenze.

Calculatori muderni

Duranti l'anni 1970, a calculatrice hà cuminciatu à migliurà. I cumpunenti elettronichi più chjuchi permettenu di creà dispositivi di sacchetta. Oghje, pudemu truvà calculatrici di sacchetta cù una varietà di funzioni utili, cum'è:

  • logica programmable
  • Memoria
  • operazione algebrica
  • grafica nantu à u screnu

Dunque, pudemu dì chì l'ascesa di a calculatrice hà cambiatu u cursu di a storia. Questu hà facilitatu assai u calculu matematicu è ci hà permessu di realizà prucessi assai cumplessi cun grande facilità.

Pò interessu:  Quandu u tempu hà cuminciatu à cambià in Spagna

U cuntenutu di l'articulu currisponde à i nostri principii di etica editoriale. Attualmente travagliemu per curreghje è migliurà u nostru cuntenutu in altre lingue.

Sè vo site un traduttore accreditatu, pudete ancu scrive per travaglià cun noi. (tedescu, spagnolu, francese)

Per signalà un errore di traduzzione o migliuramentu, cliccate quì.

biblioteca di trucchi
Scopre Online
Abbonati Online
prucessu hè faciule
mini manuale
un cumu fà
Tipu Relax
LavaMagazine